Δίνει λύσεις η εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου» - Δέχθηκε πάνω από 260 παράπονα

Δευτέρα, Μαΐου 09, 2016

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του, ο Δήμος Ξάνθης υιοθέτησε τη διαδικτυακή εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου», η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στην αναμόρφωση της γειτονιάς τους.

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Ξάνθης αναφέρεται πως “στο χρονικό διάστημα των δύο μηνών λειτουργίας της εφαρμογής δεχτήκαμε περισσότερα από 260 αιτήματα πολιτών. 

Τα περισσότερα αιτήματα διεκπεραιώθηκαν άμεσα, για όσα όμως χρήζουν ιδιαίτερης μέριμνας και αντιμετώπισης, οι πολίτες ενημερώνονται σταδιακά για την εξέλιξη τους. 

Ειδικότερα: 
172 αιτήματα έχουν διεκπεραιωθεί και απαντηθεί
41 αιτήματα έχουν γνωστοποιηθεί και είναι σε εξέλιξη και 
6 αιτήματα, λόγω πολυπλοκότητας και χρονοβόρας διαδικασίας από την ισχύουσα νομοθεσία, έχουν προγραμματιστεί για υλοποίηση. 

Ορισμένα αιτήματα δεν εμφανίζονται στο σύστημα, διότι είτε έχει προηγηθεί η καταχώρησή τους από άλλο δημότη, είτε δεν αφορούν την σχετική υπηρεσία.

Η βελτίωση της ποιότητας ζωής είναι υπόθεση όλων μας. Η άμεση συνεργασία των υπηρεσιών μας με τους ενεργούς πολίτες φέρει μόνο θετικά αποτελέσματα.

Υπενθυμίζουμε ότι στην περίπτωση που κάποιος πολίτης δε δύναται να χρησιμοποιήσει τη διαδικτυακή εφαρμογή, μπορεί να απευθυνθεί τηλεφωνικά στη «Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη» στο 25413-50800, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 09:00 – 12:00. Κοινή η  προσπάθεια στο να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο”.

Κοινοποίηση

Δείτε επίσης