Τι δεν πρέπει να φάτε πριν την πτήση σας

Τετάρτη, Μαΐου 04, 2016

H προετοιμασία για ένα αεροπορικό ταξίδι πρέπει να περιλαμβάνει και σωστή διατροφή για να αποφευχθούν δυσάρεστες εκπλήξεις.

Παρακάτω ακολουθούν οι τροφές που, σύμφωνα με το arttable.gr, πρέπει να αποφεύγετε πριν πετάξετε. 

Τηγανητά και fast food
Σας έβαλαν σε πειρασμό τα φαγάδικα του αεροδρομίου; Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η πέψη είναι ακόμη πιο δύσκολη στα 35.000 πόδια. Προσθέστε σε αυτό και τη δυσκολία που έχει ούτως ή άλλως το ανθρώπινο πεπτικό σύστημα να επεξεργάζεται τα κορεσμένα λίπη κι έχετε την τέλεια συνταγή για καούρες και στομαχικές διαταραχές εν ώρα πτήσης.

Σταυρανθή λαχανικά
Ή αλλιώς, λαχανικά όπως μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών και λάχανο. Η καμπίνα του αεροπλάνου είναι υπό πίεση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο αέρας είναι ίδιος με αυτόν που εισπνέουμε στο έδαφος. Μετά την απογείωση, η πίεση του αέρα στην καμπίνα μειώνεται, προκαλώντας διαστολή του περίπου 30%. Αυτό μπορεί να προκαλέσει αέρια στο στομάχι και διαστολή του λεπτού εντέρου, δημιουργώντας μια δυσάρεστη αίσθηση πρηξίματος. Για να αποφύγετε μια τέτοια κατάσταση, καλό είναι να μην καταναλώσετε κάποιο από αυτά τα λαχανικά πριν πετάξετε.

Όσπρια
Τα περισσότερα όσπρια και κυρίως τα φασόλια περιέχουν μεγάλες ποσότητες ραφινόζης και διαλυτών ινών. Και τα δύο αυτά συστατικά ευθύνονται για την παραγωγή των αερίων στο γαστρεντερικό. Μουλιάστε τα όσπρια αποβραδίς πριν τα μαγειρέψετε για να μη σας φουσκώνουν.

Σκόρδο
Μπορεί το σκόρδο να νοστιμίζει κάθε φαγητό, αλλά έχει και μία βασική αρνητική επίπτωση. Η αναπνοή μας μυρίζει δυσάρεστα και αυτό μας φέρνει πολλές φορές σε δύσκολη θέση- πόσο μάλλον όταν βρισκόμαστε στην καμπίνα ενός αεροπλάνου. Το σκόρδο περιέχει θειούχες ενώσεις που απορροφώνται στο αίμα και στους πνεύμονές μας. Αυτό σημαίνει ότι εκπνέουμε τη μυρωδιά του σκόρδου (ακόμη κι αν έχουμε βουρτσίσει τα δόντια μας), ενώ ανάλογη οσμή βγαίνει και από τους πόρους μας. Για το καλό των συνταξιδιωτών σας, μείνετε μακριά από οτιδήποτε περιέχει σκόρδο.

Τσίχλες και γλυκά χωρίς ζάχαρη
Τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη μπορεί να είναι ιδανικά για όσους κάνουν δίαιτα και για διαβητικούς, αλλά περιέχουν συνήθως τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν είναι σχεδιασμένος για επεξεργάζεται πολύ καλά τα συνθετικά σάκχαρα και αυτά μπορεί να προκαλέσουν δυσάρεστες παρενέργειες όπως φούσκωμα και αέρια. 

Κοινοποίηση

Δείτε επίσης