Εναλλακτικοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα Social Media όχι μόνο για το «απλό» marketing

Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2016

Τα Social Media είναι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια κάθε επιχειρηματία, αλλά δεν είναι κατάλληλα μόνο για φτηνό και εύκολο marketing. Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το να διαφημίσετε τις προσφορές και τις ειδικές τιμές σας, το κάθε social media, όμως, έχει και κάτι διαφορετικό, κάτι παραπάνω να προσφέρει.

Facebook: Μέρος μίας μεγαλύτερης ομάδας
Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσο στην Ελλάδα και οι χρήστες του έχουν την τάση να δημιουργούν ομάδες. Χρησιμοποιήστε το, λοιπόν, για να δικτυωθείτε και να χτίσετε ένα χαρακτηριστικό προφίλ για το ξενοδοχείο σας. Επίσης, μπορείτε και να έρθετε σε επαφή με επαγγελματίες του χώρου του τουρισμού, όπως ταξιδιωτικούς πράκτορες και προμηθευτές, καθώς και με άτομα που ψάχνουν να εργαστούν σε ξενοδοχεία.

Twitter: Ανοιχτός διάλογος με τους πελάτες
Η συντομία των μηνυμάτων σε μόλις 140 χαρακτήρες και η αμεσότητα με την οποία μπορούν να γίνουν τα σχόλια, οι καλές κριτικές και τα παράπονα, καθιστούν το Twitter το κατάλληλο μέσο για έναν ανοιχτό και συνεχή διάλογο με τους πελάτες σας. Μπορείτε να μιλάτε, να ευχαριστείτε, και, πάνω από όλα, να έρχεστε σε επαφή με τους πιθανώς  δυσαρεστημένους πελάτες σας. Αν τους απαντήσετε ευγενικά στο πλαίσιο ενός δημόσιου διαλόγου στο Twitter και προσπαθήσετε να βρείτε μία λύση για να επανορθώσετε, όπως για παράδειγμα μία δωρεάν διαμονή, σίγουρα θα κερδίσετε περισσότερους followers και πελάτες.

Instagram: Μαζέψτε πόντους… άνεσης και φιλικότητας
Αν μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, σκεφτείτε τι μπορούν να κάνουν δύο εικόνες κάθε μέρα. Το Instagram έχει έναν πιο cool, ανέμελο, άμεσο και φιλικό χαρακτήρα. Οι εικόνες και τα βίντεο είναι το κατάλληλο μέσο, για να μεταφέρετε σε πελάτες και συνεργάτες την ατμόσφαιρα, που επικρατεί στο ξενοδοχείο σας!

Αναδημοσίευση από supply.gr 

Κοινοποίηση

Δείτε επίσης