Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Η στρατηγική των “analytics” μοχλός ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις

Κοινοποίηση

Σχεδόν δύο στις τρεις επιχειρήσεις με εδραιωμένες στρατηγικές προηγμένων analytics (εργαλείων λογισμικού που έχουν την δυνατότητα να παρέχουν πληροφορίες είτε υπό μορφή απλών δεδομένων, είτε μέσω γραφημάτων και τάσεων) παρουσιάζουν αύξηση λειτουργικού περιθωρίου κέρδους και εσόδων της τάξεως του 15% ή και περισσότερο, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση που εκπονήθηκε από το Forbes Insights, σε συνεργασία με την ΕΥ.
Η έκθεση, Data & Advanced Analytics: High Stakes, High Rewards, αναδεικνύει την υπεροχή και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιχειρήσεων εκείνων που έχουν αναπτύξει μια καλά εδραιωμένη στρατηγική analytics, με βασικό ρόλο στη συνολική επιχειρηματική τους στρατηγική.
Το 2016, μεταξύ των επιχειρήσεων αυτών: ποσοστό 66% πέτυχαν αύξηση εσόδων κατά τουλάχιστον 15%, ποσοστό 63% ανέφεραν ότι τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 15% ενώ ποσοστό 60% δήλωσαν ότι βελτίωσαν και το προφίλ εταιρικού κινδύνου τους.
Περισσότερα από τα μισά στελέχη που συμμετείχαν στην έρευνα σκοπεύουν να επενδύσουν τουλάχιστον 10 εκατ. δολάρια σε δεδομένα και προηγμένα analytics στα επόμενα δυο χρόνια.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΝΕΑ του xanthinea.gr στο Google News ΤΑ ΝΕΑ του xanthinea.gr στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Σχετικά αρθρα