Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

Χιλιάδες οχήματα κόβονται καθημερινά για γυρισμένα χιλιόμετρα

Τραγικά είναι τα αποτελέσματα των πρώτων ημερών στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας καθώς το 20% των οχημάτων «κόβονται» με Σοβαρή Έλλειψη για γυρισμ...


Τραγικά είναι τα αποτελέσματα των πρώτων ημερών στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας καθώς το 20% των οχημάτων «κόβονται» με Σοβαρή Έλλειψη για γυρισμένα χιλιόμετρα τη στιγμή που ο Σεπτέμβριος θεωρείται ένας παραδοσιακά «ήσυχος» μήνας για τα ΚΤΕΟ με αποτέλεσμα το φαινόμενο να ενταθεί στους επόμενους μήνες.

Όπως μάλιστα επισημαίνει μιλώντας στο Newsauto.gr o Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας: «Οι κάτοχοι οχημάτων, στην μεγάλη τους πλειοψηφία αποδέχονται το αποτέλεσμα ελέγχου και στη συνέχεια απευθύνονται ή στον έμπορο που τους πούλησε το όχημα ή σε κάποιον πιστοποιημένο τεχνίτη χιλιομετρητών για να διορθώσουν τις ενδείξεις.Προσεγγιστικά, ο αριθμός των οχημάτων που προσέρχεται για έλεγχο και αφορά σε τέτοιες περιπτώσεις αφορά στο 20% περίπου με αρκετές περιπτώσεις από αυτές (περίπου οι μισές αναφέρουν οι πληροφορίες μου) να οφείλονται σε λάθος προηγούμενη αναγραφή από τα ΚΤΕΟ. Σε αυτήν την περίπτωση τα πράγματα είναι πιο απλά καθώς γίνεται επί τόπου διόρθωση στο σύστημα του ΥΜΕ από το ΚΤΕΟ σε περιβάλλον online και ο οδηγός εξυπηρετείται επιτυχώς και χωρίς ταλαιπωρία περνά τον έλεγχο όσον αφορά στα χιλιόμετρα.

Σε κάθε περίπτωση ο Σεπτέμβριος δεν είναι ενδεικτικός καθώς γενικά είναι ένας χαλαρός μήνας στα ΚΤΕΟ και για αυτό το φαινόμενο αναμένεται να ενταθεί τους επόμενους μήνες και για τα επόμενα 2 χρόνια.»Όσον αφορά στην λειτουργικότητα του συστήματος ο κ. Βήκας αναφέρει ότι έχουν εντοπιστεί τα προβλήματα στη μηχανογράφηση αλλά και στα κενά της νομοθεσίας και σε κάθε περίπτωση «θεραπεύονται».Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Βρισκόμαστε στις πρώτες μέρες εφαρμογής της νέας νομοθεσίας (4η μέρα) για τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα οχήματα αντιμετωπίζοντας στα ΚΤΕΟ συστημικές δυσκολίες τόσο σε επίπεδο μηχανογράφησης όσο και σε κενά της νομοθεσίας.

π.χ. α) δεν προβλέπεται η περίπτωση λόγω λάθους αναγραφής χιλιομέτρων σε προηγούμενο ΚΤΕΟ και πως ιχνηλατείται και θεραπεύεται,

β)δεν προβλέπεται επίσης αν τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να κάνουν αποδεκτές τις υπεύθυνες δηλώσεις μη πιστοποιημένων τεχνιτών,

γ)τέλος απασχολούν οι περιπτώσεις των Ταξί και των ρυμουλκούμενων στα φορτηγά καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις η πινακίδα κυκλοφορίας σύμφωνα με την οποία πραγματοποιείται η λήψη στοιχείων από την βάση του ΥΜΕ, αφορά στην άδεια και όχι στο όχημα…

Για παράδειγμα σε μια άδεια-πινακίδα Ταξί αντιστοιχίζεται το κάθε όχημα κάθε φορά και όχι το αντίστροφο όπως συμβαίνει με τα ΙΧΕ και Μοτό, με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης Ταξί να έχει αλλάξει όχημα (πιο καινούργιο με λίγα χιλιόμετρα) και στη βάση του ΥΜΕ να υπάρχουν αναρτημένα τα δεδομένα χιλιομέτρων του προηγούμενου οχήματος όταν πέρασε τελευταία φορά ΚΤΕΟ.

Με τα ρυμουλκούμενα προβλέπεται όπως λαμβάνουν δελτίο ΚΤΕΟ όπως και οι τράκτορες, με την μόνη διαφορά ότι οι ρυμούλκες δεν διαθέτουν κοντέρ και έως σήμερα αναγράφονταν για τυπικούς λόγους το 0, πλέον οι ρυμούλκες σύμφωνα με το ΥΜΕ θα πρέπει να «κόβονται».