Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν οι Έλληνες - Μάρκες «έκπληξη» στην πεντάδα

Πρώτη και καλύτερη η Toyota, η οποία με 9.996 ταξινομήσεις στο 9μηνο είναι η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, ...

Amaxia

Πρώτη και καλύτερη η Toyota, η οποία με 9.996 ταξινομήσεις στο 9μηνο είναι η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, δείχνοντας ότι και φέτος θα είναι η πρώτη εταιρεία στα τέλη του έτους. Η ιαπωνική φίρμα εμφανίζει αύξηση 11,0% σε σχέση με πέρυσι.

Αμέσως μετά την Toyota, η Peugeot έρχεται για να καταταγεί δεύτερη στην προτίμηση του ελληνικού κοινού, με 8.404 πωλήσεις και αύξηση 21,5% σε σχέση με το 2018. Την πρώτη πεντάδα των φετινών πωλήσεων κλείνουν η Volkswagen, η Hyundai και η Fiat με 7.495, 6.698 και 6.559 ταξινομήσεις αντίστοιχα.

Σύμφωνα με το Newsauto.gr αξίζει να σημειώσουμε επίσης και τις εταιρείες που εμφανίζουν φέτος την υψηλότερη αύξηση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2018. Το μεγαλύτερο ποσοστό το εμφανίζει φέτος η Audi έχοντας αύξηση 60% συγκριτικά με την περσινή χρονιά, όντας παράλληλα και η πρώτη σε πωλήσεις premium μάρκα της αγοράς.

Σημαντικές αυξήσεις (άνω του 25%) μεταξύ των πρώτων 20 σε πωλήσεις εταιρειών της αγοράς παρουσιάζουν και οι Hyundai (+39,3%), Citroen (+33,9%) και Dacia (+27,5).

Οι πρώτες 20 σε πωλήσεις εταιρείες του 2019:
Toyota: 9.996 πωλήσεις
Peugeot: 8.404 πωλήσεις
Volkswagen: 7.495 πωλήσεις
Hyundai: 6.698 πωλήσεις
Fiat: 6.559 πωλήσεις
Opel: 6.408 πωλήσεις
Suzuki: 5.842 πωλήσεις
Citroen: 5.647 πωλήσεις
Nissan: 5.257 πωλήσεις
Audi: 3.529 πωλήσεις
Renault: 3.470 πωλήσεις
Mercedes: 3.359 πωλήσεις
Skoda: 2.976 πωλήσεις
Ford: 2.954 πωλήσεις
SEAT: 2.596 πωλήσεις
Kia: 2.508 πωλήσεις
BMW: 2.439 πωλήσεις
Dacia: 1.395 πωλήσεις
Volvo: 1.320 πωλήσεις
MINI: 1.275 πωλήσεις

Στις πωλήσεις ανά κατηγορία αυτοκινήτων, ο Έλληνας αγοραστής επιλέγει σήμερα ως επί το πλείστον μοντέλα της μικρής κατηγορίας (B-Segment), τα οποία διατηρούν ένα μερίδιο 34,1% επί συνόλου πωλήσεων. Αμέσως μετά πιο δημοφιλή είναι τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) με μερίδιο 17,4%, ενώ έπονται τα αυτοκίνητα της μίνι κατηγορίας (A-Segment) με μερίδιο 15,1%.