Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

vasilis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

Πώς μπορείτε να ρυθμίσετε τηλεφωνικά τα χρέη στη ΔΕΗ

Ενεργοποιείται η υπηρεσία υπαγωγής στο πρόγραμμα διακανονισμών μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770. Ρύθμιση χρεών έως 5.000 ευρώ χωρίς φυσ...


Ενεργοποιείται η υπηρεσία υπαγωγής στο πρόγραμμα διακανονισμών μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770. Ρύθμιση χρεών έως 5.000 ευρώ χωρίς φυσική παρουσία σε κατάστημα. SMS θα λαμβάνουν όσοι συμφωνούν σε πρόγραμμα διακανονισμού. Όλα τα βήματα.

Από σήμερα η ΔΕΗΔΕΗ ενεργοποιεί τη δυνατότητα διακανονισμού των απλήρωτων λογαριασμών ρεύματος και τηλεφωνικώς. Οι οφειλέτες καλώντας το πενταψήφιο νούμερο του call center της εταιρίας, το 11770, θα μπορούν να ζητούν τη ρύθμιση του ποσού που χρωστούν χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της εταιρείας.

Το Euro2day.gr, παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να διακανονίζουν τους απλήρωτους λογαριασμούς τους:

1. Ο οφειλέτης καλεί το 11770 έχοντας μπροστά του την αστυνομική ταυτότητα, το ΑΦΜ και έναν τελευταίο λογαριασμό ρεύματος.

2. Ο αρμόδιος υπάλληλος ανάλογα με το ύψος των χρεών προτείνει τον αντίστοιχο διακανονισμό στον οφειλέτη, καθώς και το ποσοστό της προκαταβολής που θα πρέπει να καταθέσει.

3. Εφόσον ο πελάτης της εταιρείας συμφωνήσει, τότε μετά από λίγη ώρα θα λάβει στο κινητό του τηλέφωνο, μήνυμα SMS, με το οποίο θα του γίνεται γνωστή η προθεσμία προκαταβολής του ποσού, ο αριθμός των δόσεων και ο ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής.

4. Ο οφειλέτης θα πρέπει να προκαταβάλει το ποσό που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη κατηγορία ρύθμισης χρεών, στην προθεσμία που του έχει δοθεί.

5. Έπειτα θα λάβει ταχυδρομικώς το μηνιαίο πρόγραμμα των δόσεων με το ύψος τους και τις συγκεκριμένες ημερομηνίες πληρωμής τους.

6. Ο οφειλέτης μπορεί να πληρώνει τόσο την προκαταβολή, όσο στη συνέχεια και τις υπόλοιπες δόσεις με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗΔΕΗ +2,15%, είτε μέσω web banking, είτε σε τράπεζες (paycenters) αλλά ακόμη, αν θέλει, σε κατάστημα της επιχείρησης.

7. Η τηλεφωνική ρύθμιση αφορά απλήρωτους λογαριασμούς έως 5.000 ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι ανεξάρτητα με το αν ο οφειλέτης υπαχθεί τηλεφωνικά ή υποβάλλει αίτηση αυτοπροσώπως σε κατάστημα της ΔΕΗΔΕΗ +2,15%:

· Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες ημερομηνίες οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).

· Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τρέχοντες λογαριασμούς που εκδόθηκαν με τη ρύθμιση.

· Εφόσον ο πελάτης είναι συνεπής στην εξόφληση του διακανονισμού, δικαιούται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.

· Δικαίωμα ένταξης στη ρύθμιση έχουν και πελάτες, που σήμερα είναι ενταγμένοι σε άλλη ρύθμιση, ώστε να επωφεληθούν από μεγαλύτερο αριθμό δόσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδιαφέρον για το πρόγραμμα διακανονισμού της ΔΕΗΔΕΗ +2,15% είναι αυξημένο. Και παρουσιάζεται έντονο για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ, κάτι που εξηγείται από το χαμηλό πια ποσοστό προκαταβολής.
Χρήστος Κολώνας / euro2day.gr