Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

Φυσικοί τρόποι για να καταπολεμήσετε την αϋπνία

Η αϋπνία έχει γίνει μια από τις σύγχρονες παθήσεις που σχετίζονται με την εμφάνιση άλλων σωματικών και συναισθηματικών διαταραχών. Σε πολ...


Η αϋπνία έχει γίνει μια από τις σύγχρονες παθήσεις που σχετίζονται με την εμφάνιση άλλων σωματικών και συναισθηματικών διαταραχών. Σε πολλές περιπτώσεις όμως, μπορείτε να καταπολεμήσετε την αϋπνία με απλούς, φυσικούς τρόπους που θα παρουσιάσουμε παρακάτω.
Μιλάμε για αϋπνία όταν ένα άτομο δεν μπορεί εύκολα να κοιμηθεί ή όταν κάνει διακεκομμένο ύπνο. Επειδή το σώμα δεν προλαβαίνει να εκπληρώσει τις απαραίτητες λειτουργίες του κατά τη διάρκεια της περιόδου ανάπαυσης, προκαλούνται κάποια φαινόμενα που μπορεί να μειώσουν την ποιότητα ζωής εκείνων που πάσχουν από αϋπνία.

Πολλές περιπτώσεις αϋπνίας είναι ήπιες και παροδικές, αλλά είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή στα συμπτώματα και να προσπαθήσετε να την αντιμετωπίσετε πριν γίνει χρόνια.

Στους κύκλους των επιχειρηματιών που κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς και ταξιδεύουν συχνά, ενδεχομένως αλλάζοντας ζώνες ώρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει jet lag, είναι σημαντικό να δοθεί σημασία στην πρόληψη της αϋπνίας. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να επιφέρει μειωμένη εγρήγορση σε κάποια συνάντηση ή σύσκεψη ή να οδηγήσει σε χρόνια κούραση. Για την αξία της σωστής ανάπαυσης για έναν επιχειρηματία είναι ενήμερος ο συνεργάτης της Novibet κ. Ροδόλφος Οντόνι, ο οποίος δραστηριοποιείται με επιτυχία στον χώρο των ψηφιακών εκδόσεων, όπως επίσης και σε άλλους τομείς της οικονομίας όπως ο τουρισμός, η ενέργεια, το real estate και η ναυτιλία.
Ευτυχώς, μπορείτε να καταπολεμήσετε την αϋπνία φυσικά. Η υιοθέτηση ορισμένων συνηθειών σε καθημερινή βάση μπορεί να έχει θετική επίδραση στην ποιότητα του ύπνου σας.

Φάτε ένα ελαφρύ δείπνο
Ένα ελαφρύ δείπνο μία ή δύο ώρες πριν ξαπλώσετε είναι κάτι το απαραίτητο για να αποφύγετε διακοπές στον ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Η παράλειψη του δείπνου μπορεί να προκαλέσει πεπτικά προβλήματα και πείνα, κάτι που επηρεάζει τον ύπνο.

Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση βαριών ή μεγάλων γευμάτων προκαλεί καούρα και παλινδρόμηση, που επίσης θα σας εμποδίσουν να κοιμηθείτε καλά.

Αποφύγετε την κατανάλωση καφεΐνης ή διεγερτικών
Τα ενεργειακά ποτά ή ο καφές περιέχουν καφεΐνη και άλλα χημικά συστατικά που μπορεί να σας δυσκολέψουν να κοιμηθείτε την ώρα που πρέπει.

Αυτές οι ουσίες κρατούν τον εγκέφαλο ενεργό και αναστέλλουν την επίδραση των νευροδιαβιβαστών που μας επιτρέπουν να ξεκουραζόμαστε.

Είναι σημαντικό να περιορίσετε όσο το δυνατόν περισσότερο την κατανάλωσή αυτών των ουσιών, ειδικά το βράδυ. Αντ’ αυτών, είναι καλύτερο να πίνετε φυσικούς χυμούς, αφεψήματα ή ζεστό γάλα.

Κρατήστε σταθερό πρόγραμμα ύπνου
Η τήρηση ενός σταθερού προγράμματος, σε ότι αφορά την ώρα που πάτε για ύπνο, είναι μια από τις συνήθειες που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της αϋπνίας. Με αυτόν τον τρόπο σεβόμαστε τους κιρκαδικούς ρυθμούς του σώματος και έτσι θα νιώσουμε την επιθυμία να κοιμηθούμε την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Το πρόγραμμά σας πρέπει να προβλέπει αρκετό ύπνο (τουλάχιστον 7 ώρες χωρίς διακοπές) και πρέπει να αποφύγετε μεγάλες αλλαγές στις αργίες ή τα σαββατοκύριακα.

Γυμναστείτε σε τακτική βάση
Η τακτική σωματική άσκηση μας βοηθά να έχουμε επαρκή παραγωγή σεροτονίνης, του νευροδιαβιβαστή που επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου. Συνιστάται να αφιερώνετε τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, 3 ή 4 ημέρες την εβδομάδα, στην άσκηση.