Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

Ντροπή: Χωρίς τραίνα η Θράκη για 3 χρόνια (;)

Χωρίς τραίνα παραμένει η Θράκη από το καλοκαίρι, μετά την υποτιθέμενη ολιγόμηνη διακοπή της αμαξοστοιχίας. 

traina-thraki-3-xronia

Χωρίς τραίνα παραμένει η Θράκη από το καλοκαίρι, μετά την υποτιθέμενη ολιγόμηνη διακοπή της αμαξοστοιχίας. 



Χωρίς τραίνα έχει μείνει από το καλοκαίρι η Θράκη και όπως όλα δείχνουν δεν πρόκειται να σφυρίξουν ξανά τα τρένα στην περιοχή άμεσα.

Το Ιούλιο με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωνε για διακοπή των δρομολογίων της στην περιοχή της Θράκης, λόγω εργασιών συντήρησης, ενώ η εξυπηρέτηση των πολιτών ξεκίνησε να γίνεται με λεωφορεία.

Οι επιβάτες που έπαιρναν το τραίνο από τη Θεσσαλονίκη για Αλεξανδρούπολη, σταματούσαν στη Δράμα και από εκεί μεταφέρονταν με λεωφορεία. Ωστόσο παρά το γεγονός πως επρόκειτο για μια προσωρινή λύση και παρά τις δεσμεύσεις για επανακυκλοφορία των τραίνων στην περιοχή, μέχρι και σήμερα (Φεβρουάριου του 2020) τα τραίνα δεν σφυρίζουν στη Θράκη.

Έργα σε βάθος τριετίας 

Σε ερώτηση με τίτλο «Τι συμβαίνει με το Δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης;», των Βουλευτών κ.κ. Απόστολου Αβδελά και Κωνσταντίνου Μπούμπα το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ούτε λίγο ούτε πολύ αναφέρει πως τα δρομολόγια των τραίνων έχουν σταματήσει λόγω έργων, που αναμένεται να ολοκληρωθούν σε βάθος τριετίας.

"Συγκεκριμένα, έχουν εγκριθεί κονδύλια που προορίζονται για τη συντήρηση της γραμμής στο
τμήμα Δράμας – Αλεξανδρούπολης. Έχουν ανατεθεί εργολαβίες συντήρησης και επισκευής
του δικτύου με χρονοδιάγραμμα. Η ολοκλήρωση των έργων υπολογίζεται σε διάστημα
τριετίας. Παράλληλα μελετάται η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης και
τηλεδιοίκησης" επισημαίνεται χαρακτηριστικά από πλευράς του Υπουργείου.

Παράλληλα τονίζεται πως "η ΟΣΕ ΑΕ, σε συνεργασία με τη θυγατρική του εταιρεία, ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ, έχει επεξεργαστεί πρόγραμμα αναβάθμισης της γραμμής Θεσσαλονίκης - Στρυμόνα που περιλαμβάνει τη βελτίωση της γραμμής στο τμήμα Καστανούσας - Βυρώνειας για αύξηση ταχυτήτων (έργο υπό μελέτη), αλλά και την ανάταξη της σηματοδότησης, έργο το οποίο είναι σε εξέλιξη και θα
βελτιώσει θεαματικά τη χωρητικότητα της γραμμής και άρα τους διαθέσιμους στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις χρονοδιαδρόμους για επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια.

Τα δρομολόγια καταρτίζονται κατόπιν αιτημάτων της σιδηροδρομικής επιχείρησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΕ, και αφορούν αμαξοστοιχίες (2 από Θες/νίκη προς Αλεξ/πολη ICity 90, 600 και 2 από
Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη, ICity91, 601).

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ζήτησε με διαδοχικά αιτήματα την αναστολή των δρομολογίων που της
χορηγήθηκαν με την παραπάνω διαδικασία, στο τμήμα της διαδρομής τους μεταξύ Δράμας –
Θεσσαλονίκης ως την 31.12.2019. Στο τμήμα αυτό τα δρομολόγια υποκαταστάθηκαν από
λεωφορεία".