Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Νέα instagram stickers μετατρέπουν φωτογραφίες φαγητού και ιστορίες σε posts για αγορά

Κοινοποίηση

Νέα instagram stickers μετατρέπουν φωτογραφίες φαγητού και ιστορίες σε posts για αγορά



Το γεγονός πως η έξοδος σε αγαπημένα μικρά μαγαζιά με φαγητό δεν είναι εφικτή αυτή την περίοδο δε σημαίνει πως δεν βρέθηκε τρόπος να υποστηριχθούν. Το Instagram και το ChowNow στο Los Angeles αποφάσισαν να μετατρέψουν φωτογραφίες, αλλά και Ιστορίες, ως μέσα για αγορά.

Τα εστιατόρια που συνεργάζονται μαζί τους μπορούν να προσθέσουν την επιλογή “Order Food” στο προφίλ τους στα social media ή σε φωτογραφίες, videos και εφήμερες δημοσιεύσεις τους, ανακατευθύνοντας τους χρήστες στο ChowNow για να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Οι ακόλουθοι μπορούν ακόμα να κάνουν re-share των stickers από τον δικό τους λογαριασμό για να βοηθήσουν στη διάδοση της νέας δυνατότητας.

“Εν μέσω αυτής της άνευ προηγουμένου πανδημίας, το ChowNow έχει κινητοποιήσει όλους τους πόρους του για να βοηθήσει τοπικές επιχειρήσεις να επιβιώσουν και εν τέλει να κυριαρχήσουν, κυκλοφορώντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες σε χρόνο ρεκόρ” ανέφερε ο CEO της εταιρείας Chris Webb σε δήλωσή του. “Αυτή η δυνατότητα του Instagram αποτελεί ένα ακόμα χρήσιμο εργαλείο που προσφέρουμε στα εστιατόρια που συνεργάζονται μαζί μας —χωρίς να επιβάλλεται καμία χρέωση σε αυτά—, ώστε να τα βοηθήσουμε να κερδίσουν περισσότερα έσοδα και να αυξήσουν τους αριθμούς των παραγγελιών τους, χωρίς να πρέπει να υπομείνουν τις εξωφρενικές προμήθειες και κόστη που χρεώνονται από τα delivery apps”.

Αναζητήστε τα νέα “Order Now” αυτοκόλλητα —διαθέσιμα στη Βόρεια Αμερική και σύντομα διαθέσιμα σε παγκόσμιο επίπεδο “τις επόμενες εβδομάδες”— από τα αγαπημένα σας τοπικά μαγαζιά για φαγητό. Ο Jeremy Fox, ιδιοκτήτης των Birdie G’s και Tallula’s, εκθείασε τη νέα δυνατότητα, εξηγώντας πως “συνδέοντας τις επιχειρήσεις αβίαστα” με το Instagram, “είμαστε ικανοί να προωθήσουμε όλα τα νέα προϊόντα που διαθέτουμε, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζουμε ότι περισσότερο κέρδος θα πάει απευθείας στα εστιατόριά μας και στο αγαπημένο μας προσωπικό”.

Το Instagram έχει επίσης διευκολύνει την αναζήτηση για gift cards και έχει υποσχεθεί πως νέες επιλογές δωρεάς θα έρθουν “σύντομα”. “Για πολλές επιχειρήσεις αυτή την στιγμή, κάθε αγορά μετράει” έγραψε το Instagram σε μια ανακοίνωσή του. “Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε χαρακτηριστικά που θα κάνουν ευκολότερη την υποστήριξη των μικρών επιχειρήσεων, για τις οποίες δείχνετε το ενδιαφέρον σας”.

Πηγή: gr.pcmag.com

ΤΑ ΝΕΑ του xanthinea.gr στο Google News ΤΑ ΝΕΑ του xanthinea.gr στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Σχετικά αρθρα