Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

ΔΕΗ: Διευρύνει το ωράριο των καταστημάτων μέχρι τις 8 το βράδυ

Μετά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, η διοίκηση της ΔΕΗ προχωρά και σε μία ακόμη μεταρρύθμιση, και πάλι σ...


Μετά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, η διοίκηση της ΔΕΗ προχωρά και σε μία ακόμη μεταρρύθμιση, και πάλι στον τομέα της εμπορίας.

Πιο συγκεκριμένα, από σήμερα θέτει σε πιλοτική εφαρμογή διευρυμένο και συνεχές ωράριο λειτουργίας τριών καταστημάτων της: Στην Αριστείδου και Ομόνοια στην Αθήνα και στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη.

Οι πελάτες θα βρίσκουν αυτά τα σημεία πώλησης ανοικτά από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ, έχοντας έτσι τη δυνατότητα μίας πιο άνετης διεκπεραίωσης των συναλλαγών τους με τη ΔΕΗ. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι πρόκειται για την πρώτη δημόσια επιχείρηση που διαμορφώνει ωράριο στα δεδομένα της αγοράς.

Σταδιακά σε όλη την Ελλάδα 


Όπως αναφέρουν πληροφορίες, η διοίκηση του Γιώργου Στάσση αποσκοπεί, μετά από περίπου τρεις μήνες, να επεκτείνει το διευρυμένο ωράριο και σε άλλα σημεία πώλησης κατά πάσα πιθανότητα σε αστικά κέντρα. Με πιο απλά λόγια σταδιακά και σε λίγους μήνες δεν αποκλείεται το συνεχές μέχρι το βράδυ ωράριο να είναι ο κανόνας σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων.

Η δημόσια εταιρία προχωρά σε αυτήν την αλλαγή επιδιώκοντας να χτίσει εγκαίρως μερίδια στην αγορά ενόψει και της επέκτασης των δραστηριοτήτων της στην ηλεκτροκίνηση αλλά και για να διεκδικήσει μεγαλύτερο πελατολόγιο στο φυσικό αέριο ή αργότερα στην παροχή και υπηρεσιών ενεργειακής απόδοσης.

Εξάλλου, από σήμερα η ΔΕΗ θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να επισκέπτονται τα τρία προαναφερόμενα καταστήματα και κατόπιν ραντεβού. Για να προγραμματίσουν τις επισκέψεις τους και στις επιθυμητές ώρες θα μπορούν να καλούν το τηλεφωνικό κέντρο 11770 ή τα απευθείας τηλέφωνα των συγκεκριμένων σημείων πώλησης.

Οι αλλαγές αυτές της δημόσιας εταιρίας έρχονται σε συνέχεια και των πρόσφατων που πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας. Η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικά των λογαριασμών μέσω του "e-bill", με την αξιοποίηση της να αυξάνεται κατά 300% από τους πελάτες της αλλά και οι ηλεκτρονικές πληρωμές, οι οποίες ανέβηκαν κατά 80%. Ψηλά κινούνται και οι επιδόσεις της εξ’ αποστάσεως σύναψη συμβολαίων μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας "e-contract".

thestival.gr