Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

ΚΤΕΟ: Ποια αυτοκίνητα θα περνάνε από ετήσιο έλεγχο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλιά ρυπογόνα αυτοκίνητα εξετάζουν τα υπουργεία Μεταφορών και Περιβάλλοντος. Το ενδεχόμενο τα παλιά οχήματα να...


ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλιά ρυπογόνα αυτοκίνητα εξετάζουν τα υπουργεία Μεταφορών και Περιβάλλοντος.

Το ενδεχόμενο τα παλιά οχήματα να περνούν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο - αντί για κάθε δύο έτη, όπως ισχύει για όλα τα Ι.Χ. αυτοκίνητα - εξετάζουν τα υπουργεία Μεταφορών και Περιβάλλοντος, σύμφωνα με πληροφορίες.

Ειδικότερα, μία από τις προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι αφορά στα οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010).

Δεν αποκλείεται όμως η ρύθμιση να αφορά, τελικά, τα οχήματα ηλικίας άνω των 15 ετών (με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).

Η ετήσια αυτή υποχρέωση για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων στις ηλικίες αυτές αναμένεται βέβαια να αποτελέσει και κίνητρο για αντικατάσταση τους με νεότερα αυτοκίνητα, τα οποία είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον.

Περιβαλλοντικό τέλος

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, εξάλλου, το νομοσχέδιο του υπουργείου για τα κίνητρα που αφορούν στην απόκτηση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, περιλαμβάνει διάταξη για επιβολή περιβαλλοντικού τέλους έως και 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.

Στα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων «Euro5» το υπουργείο Περιβάλλοντος επεξεργάζεται την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους ύψους 2.000 ευρώ.

Αντίστοιχα, στα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων «Euro4» το αντίστοιχο τέλος αυξάνεται στις 4.000 ευρώ.

Τέλος, εξετάζεται η απαγόρευση της εισαγωγής πολύ παλαιών αυτοκινήτων («Euro3», «Euro2», «Euro1» ή «Euro 0»).
ieidiseis.gr