Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

ΟΑΕΔ – ΚΕΠ Ξάνθης: Πώς θα εξυπηρετηθείτε εξ’ αποστάσεως

Τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν εξ’ αποστάσεως μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών προσφέρουν τα ΚΕΠ Ξάνθης αλλά και ο ΟΑΕΔ.  ΚΕΠ Ξάνθη...

ΟΑΕΔ – ΚΕΠ Ξάνθης: Πώς θα εξυπηρετηθείτε εξ’ αποστάσεως

Τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν εξ’ αποστάσεως μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών προσφέρουν τα ΚΕΠ Ξάνθης αλλά και ο ΟΑΕΔ. 

ΚΕΠ Ξάνθης: Ο Δήμος Ξάνθης  εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και θα είναι ένας από τους πρώτους δήμους της χώρας που θα λειτουργήσει το πρόγραμμα και θα εξυπηρετεί άμεσα τους πολίτες.

Ενεργοποιήθηκε ήδη το «Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο»- οι ατομικές θυρίδες των ΚΕΠ στον Δήμο Ξάνθης και λειτουργούν. Είναι αυτές στις οποίες θα αποστέλλονται οι αιτήσεις των πολιτών, από τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020.

Η νέα υπηρεσία έχει στόχο την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και την παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση πολιτών στην υπηρεσία. Στην πλατφόρμα αυτή μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετηθεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα, προκειμένου να διεκπεραιώσει  το αίτημά του, μέσω βιντεοκλήσης.


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ


Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

  • Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
  • Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η  νέα υπηρεσία myKEPlive είναι  προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα, για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.


ΚΕΠ Ξάνθης: Χρήσιμες, λειτουργικές πληροφορίες


Συχνές απορίες-ερωτήσεις, απαντήσεις

Πώς ενεργοποιώ την είσοδο στην πλατφόρμα;  

Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους: 

Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους   προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.

Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει το θεματικό πεδίο εξυπηρέτησης και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.  

ΟΑΕΔ – ΚΕΠ Ξάνθης: Πώς θα εξυπηρετηθείτε εξ’ αποστάσεως

Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο (θυρίδα) που ενεργοποιήθηκε στα ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης

Οι θυρίδες, οι οποίες τέθηκαν σε λειτουργία στην υπηρεσία του ΚΕΠ του Δήμου Ξάνθης, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο θα γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με την υπηρεσία.

Οι αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω gov.gr φέρουν χαρακτηριστικά ασφαλείας όπως μοναδικό κωδικό, QR code και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έτσι ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του μέσω της ηλεκτρονικής Πύλης gov.gr  και την επιλογή «Θυρίδες» για την έκδοση διοικητικών εγγράφων και να παραλάβει το πιστοποιητικό που έχει ζητήσει, στην προσωπική του θυρίδα.

Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, καθώς οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης διαθέτουν την εφαρμογή «Κωδικοί Δημόσιας Διοίκησης» μέσω της οποίας μπαίνουν, χρησιμοποιώντας τον νέο τρόπο αυθεντικοποίησης που υλοποίησε η ΓΓΠΣ.

ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση


ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση


ΟΑΕΔ Ξάνθης: Σε λειτουργία έχει τεθεί η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του ΟΑΕΔ μέσω βιντεοκλήσης.

Έτσι, άνεργοι, αλλά και επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.

Με απόφαση των αρμοδίων Υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννη Βρούτση, η υπηρεσία δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive). 

Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Διοικητή του ΟΑΕΔ, Σπύρου Πρωτοψάλτη και του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου και προορίζεται αρχικά να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:

•    συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους και

•    συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.



Διαδικασία



Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet.

Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.

Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. 

Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.


Υπηρεσίες



Οι δύο αρχικά διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν

προς εγγεγραμμένους ανέργους από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

•    Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του

•    Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας

•    Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

προς επιχειρήσεις από εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών για: 

•    Υποβολή αίτησης για προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)

•    Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας

•    Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας

•    Ενημέρωση για προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας - πρακτικής άσκησης

•    Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων