Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Σκλαβενίτης: “Μπλόκαρε” το eMarket – Τι συνέβη

Κοινοποίηση

Σκλαβενίτης: "Μπλόκαρε" το eMarket - Τι συνέβη

Με ανακοίνωσή της η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» ζητά την κατανόηση των πελατών για τις μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση προϊόντων που παραγγέλνουν on line, καθώς «μπλόκαρε» το  eMarket του.

Συγκεκριμένα, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του «Σκλαβενίτη»:

Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης από το eMarket είναι μετά από 2 έως 3 ημέρες.

Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Σας ευχαριστούμε!»

Ακολουθήστε το XanthiNea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της Ξάνθης και όλες τις ειδήσεις. 

ΤΑ ΝΕΑ του xanthinea.gr στο Google News ΤΑ ΝΕΑ του xanthinea.gr στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Σχετικά αρθρα