Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

3 tips για να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους πελάτες σας ως μεσίτες

Στο επίκεντρο της δουλειάς σας ως μεσίτες, βρίσκονται τα ακίνητα. Αλλά, όπως γνωρίζετε πολύ καλά, ένα ακόμη πιο σημαντικό μέρος της δουλειάς...

3 tips για να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους πελάτες σας ως μεσίτες

Στο επίκεντρο της δουλειάς σας ως μεσίτες, βρίσκονται τα ακίνητα. Αλλά, όπως γνωρίζετε πολύ καλά, ένα ακόμη πιο σημαντικό μέρος της δουλειάς είναι η εξυπηρέτηση των πελατών. Έρχεστε συνεχώς σε επαφή με πελάτες που θέλουν είτε να πουλήσουν είτε να αγοράσουν ακίνητα. Ειδικά αν έχετε ένα πολύ μεγάλο πελατολόγιο, το πιο πιθανό είναι πως κάθε μέρα αφιερώνετε πολύ χρόνο στο να μιλάτε με τους πελάτες σας, να λύνετε προβλήματα που μπορεί να προκύπτουν και γενικότερα να φροντίζετε να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.  

Ωστόσο, δεν είναι πάντα εύκολο. Γι’ αυτό και έχουμε συγκεντρώσει εδώ μερικά tips που ίσως σας βοηθήσουν να κάνετε καλύτερη διαχείριση των πελατών σας. 

1. Χρησιμοποιήστε ένα μεσιτικό CRM

Αυτή είναι μια κάπως τεχνική, αλλά πολύ απαραίτητη, λύση. Χρησιμοποιήστε ένα μεσιτικό CRM https://www.e-agents.gr/el-gr/ProducerCRM.html προκειμένου να έχετε σε ένα σημείο όλες τις σημαντικές πληροφορίες των πελατών σας. Έτσι δεν θα χρειάζεται να ψάχνετε τις σημειώσεις σας ή τα emails για να γνωρίζετε τις λεπτομέρειες κάθε φορά που ένας πελάτης θα χρειάζεται κάτι. Παράλληλα, ένα μεσιτικό CRM θα σας βοηθήσει να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας και να ανταποκριθείτε γρήγορα σε leads τα οποία είναι δυνατά, αλλά και να μην ξεχνάτε τα tasks που αφορούν τον εκάστοτε πελάτη. 

Ένα τέτοιο σύστημα παρέχει πολλές ακόμη λειτουργίες και συμβάλλει σημαντικά στην καλύτερη οργάνωσή σας, εφόσον αυτοματοποιεί τις διαδικασίες που είναι χρονοβόρες (όπως, για παράδειγμα, την αποστολή ενημερωτικών emails).

2. Δημιουργήστε προσωπικές επαφές

Δημιουργήστε προσωπικές επαφές με τους πελάτες σας. Δηλαδή, δείξτε τους πραγματικό ενδιαφέρον. Διακριτικές ερωτήσεις για την ημέρα τους ή ένα μικρό δώρο για να δείξετε την εκτίμησή σας, για παράδειγμα, δεν θα ήταν κακές ιδέες. Αν επενδύσετε στη σχέση σας με τον εκάστοτε πελάτη, θα δημιουργήσετε μια σύνδεση που θα αντέξει στο χρόνο.

3. Ακούστε τους πελάτες σας

Ακούστε τους πελάτες σας προσεκτικά προκειμένου να διαπιστώσετε ποιες είναι οι ανάγκες τους και τι ακριβώς θέλουν να πετύχουν με τη συνεργασία σας. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να τους ρωτήσετε εξ αρχής το εξής: Ποιες είναι οι προσδοκίες τους από τη διαδικασία είτε της αγοράς είτε της πώλησης ενός ακινήτου. Και αυτό διότι μπορεί να ξαφνιαστείτε από τις απαντήσεις που θα πάρετε. Οι πελάτες σας μπορεί να μην έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα της αγοράς και να μην γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι τιμές στις οποίες θα ήταν σωστό να στοχεύσουν. Σε αυτήν την περίπτωση απλώς πρέπει να τους κατευθύνετε σωστά. Έτσι, θα έχετε προλάβει παρεξηγήσεις πριν καν συμβούν.

Κλείνοντας, να είστε επαγγελματίες, διατηρώντας όσο μπορείτε μια φιλική διάθεση. Έτσι, θα μπορούν και οι πελάτες σας να σας εμπιστευθούν ευκολότερα και θα έχετε συνολικά καλύτερη συνεργασία.