Πώς να μην παίρνεις παραπάνω κιλά στις γιορτές


Γράφει η Σουζάνα Ριζγκάλα

Γιορτές ακούνε τα παιδιά και ο νους τους πάει σε δώρα και παιχνίδια μεταξύ φίλων και συγγενών ενώ εμείς θα σκεφτούμε πρώτα πρώτα το γιορτινό τραπέζι, το τι θα φάμε !

Συχνά στις γιορτές παρατηρούμε τους γονείς να φωνάζουν τα παιδιά τους να τελειώσουν το φαγητό τους και μετα να σηκωθούν να παίξουν και αυτό εάν ήδη δεν έχουν κρυφοσηκωθεί. Ξέρετε κάτι ; τα παιδιά ξέρουν να ζουν πραγματικά και καλά κάνουν και βάζουν προτεραιότητα το παιχνίδι και τους φίλους τους ,βάζουν προτεραιότητα την χαρά ,το γέλιο ,τους ανθρώπους τους . όταν πεινάσουν μην ανησυχείτε από μόνα τους θα ζητήσουν να φάνε και φυσικά θα φάνε.

Δεν έχουμε κατοχή ούτε θα τελειώσουν οι τροφές ,οπότε ναι να γιορτάσουμε ,ναι να χαρούμε  ,ναι να βρεθούμε  με φίλους και συγγενείς αλλά δεν χεριάζετε να τρώμε σαν να μην υπάρχει αύριο . Το τραπέζι ας είναι στο είδος γιορτινό και όχι στην ποσότητα . Ας κάνουμε πρόγραμμα για το τι θα φάμε ,πόσοι θα έρθουν και αν κάποιος θα φέρει γλυκό τότε δεν χρειάζεται να φτιάξουμε και εμείς και άλλο γλυκό και σίγουρα δεν θα λείπουν οι σαλάτες από το τραπέζι . 

Εάν Θέλουμε  να φάμε και άλλα όπως  λιχουδιές ,πίτες κτλ τότε να τα εντάξουμε  στα επόμενα γεύματα μας, της ίδιας μέρας ή της επόμενης ,δεν χεριάζετε να τα τρώμε όλα σε ένα γεύμα . Ηρεμία χρειάζεται και οργάνωση.

Έτσι ξεκινάμε  την ημέρα μας με πρωινό ,δεκατιανό . Μην σκεφτείτε να τα παραλείψετε επειδή θα φάτε πολύ στο τραπέζι . Από την στιγμή που θα το πείτε αυτό στον εαυτό σας το μήνυμα έχει σταλεί στον εγκέφαλο και ναι θα φάτε σίγουρα πολύ στο τραπέζι. Ενώ αν φάτε τα γεύματα σας σωστά και όταν έρθει η ώρα του μεσημεριανού και φάτε την μερίδα σας και 7-10 πιρουνιές από ότι άλλο έχει το γιορτινό τραπέζι και φυσικά δεν ξεχνάμε την σαλάτα μας τότε όλα καλά . Εάν υπάρχει κάτι που σας αρέσει πολύ μπορείτε να το πάρετε και να το φάτε στο επόμενο γεύμα ή  στο βραδινό ή ακόμα την επόμενη μέρα , Δεν το χάνετε ούτε απαγορεύεται.

Αυτές ειδικά τις γιορτινές μέρες αλλά και όποιες μέρες τρώμε παραπάνω δεν ξεχνάμε τρείς τροφές :

Επαρκή ποσότητα νερού 

Επαρκή ποσότητα σαλάτες 

Φρούτα 

Αυτά θα βοηθήσουν τον οργανισμό να μεταβολίσει πιο εύκολα τις ανθυγιεινές τροφές, αλλά θα βοηθήσουν και στην αίσθηση του κορεσμού.

Οπότε Φίλοι ας είμαστε ένα βήμα πριν τον εαυτό μας για να το προλάβουμε. Ηρεμία και οργάνωση και όλα καλά!


Σουζάνα Ριζγκάλα 

On line Διαιτολόγος 

Εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές και στην Παχυσαρκία σε Ενήλικες και Παιδιά 

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6987661809

email: souzanarizgkala@gmail.com 

Ακολουθήστε το XanthiNea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της Ξάνθης και όλες τις ειδήσεις. 

Νεότερη Παλαιότερη

نموذج الاتصال