Τα χρόνια περνούν, το περιεχόμενο στο internet γίνεται όλο και πιο σημαντικό και πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Μεταφορικά και κυριολεκτικά, αφού ο οικονομικός παράγοντας που αφορά στους δημιουργούς περιεχομένου έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος και να είναι μία υπαρκτή ιστορία. Κάποτε το κέρδος από το περιεχόμενο ήταν απλώς στη φαντασία του δημιουργού, σήμερα όμως τα πράγματα άλλαξαν.
Μεγάλες εταιρείες έχουν ρίξει το βάρος της προώθησής τους στους influencers, οι οποίοι κυριολεκτικά μπορούν να παρακινήσουν κόσμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ξεπεράσουν σε επιρροή ακόμη και τους διάσημους του Χόλιγουντ. Τελευταία γίνεται μεγάλος ντορος γι’ αυτούς, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι influencers και οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν φτιάξει έναν νέο κόσμο οικονομίας. Το Twitch είναι το τέλειο παράδειγμα. Σε αυτή την πλατφόρμα υπάρχει πλέον περισσότερο περιεχόμενο από ποτέ άλλοτε και οι gamers που κάνουν streaming τις ικανότητές τους, αποκτούν ένα status που δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν.
Το Twitch είναι ένας χώρος όπου καθένας μπορεί να διαμοιράσει περιεχόμενο, με θέμα τα βιντεοπαιχνίδια ως τη μαγειρική κι από τα ταξίδια έως την τέχνη. Το Twitch ξεκίνησε, πάντως, σαν «πλατφόρμα για gamers» και ακόμα θεωρείται τέτοια. Από τα κανάλια του έχουν ξεπηδήσει μερικοί από τους πιο επιδραστικούς παίκτες του κόσμου. Ο Ρίτσαρντ Μπλέβινς, γνωστός ως Ninja, είναι ο πιο σημαντικός από όλους, με το ετήσιο εισόδημά του να υπολογίζεται σε περισσότερα από 50 εκατομμύρια δολάρια. Στο επόμενο σκαλοπάτι βρίσκεται ο Τέρνερ Τένεϊ, ο οποίος κερδίζει κάθε χρόνο πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια.
Ενώ αυτοί οι gamers παραμένουν ενεργοί, υπάρχουν άλλοι που διέπρεψαν στο Twitch για πολύ καιρό και αποφάσισαν να αλλάξουν καριέρα. Για παράδειγμα, ο Λεξ Βελντχάους ήταν ένας παίκτης του διάσημου StarCraft. Ωστόσο, χάρη στον τότε συγκάτοικό του, ο Ολλανδός άνοιξε πανιά προς νέους ορίζοντες και έγινε επαγγελματίας παίκτης του πόκερ, το οποίο θεωρεί ένα ακόμη παιχνίδι στρατηγικής όπως εκείνα που έπαιζε παλιά.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει ένα νέο οικονομικό περιβάλλον χάρη στις ατομικές ικανότητες τους. Κανείς δεν το επεδίωξε, όμως η πλατφόρμα πληρωμών Stripe υπολογίζει ότι ο αριθμός των ατόμων που θεωρούν τους εαυτούς τους «δημιουργούς περιεχομένου» και ζουν από αυτό αυξήθηκε κατά 48% το 2021. Τα δε έσοδα από τη συγκεκριμένη βιομηχανία υπολογίζεται ότι σύντομα θα ξεπεράσουν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια!