Startup της Ξάνθης γίνεται ψηφιακή γέφυρα δημοσίων φορέων και πολιτών

Startup της Ξάνθης γίνεται ψηφιακή γέφυρα δημοσίων φορέων και πολιτών

Πολίτες, Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης, δήμοι, Επιμελητήρια αξιοποιούν τα ψηφιακά της εργαλεία, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους

Θέλει να γεφυρώσει ψηφιακά την απόσταση που συχνά χωρίζει τις δημόσιες υπηρεσίες και τους πολίτες, προσφέροντας έξυπνα εργαλεία που βελτιώνουν τις μεταξύ τους σχέσεις. Μάλιστα, με δεδομένο ότι ο πολίτης βρίσκεται στο επίκεντρο των ψηφιακών της λύσεων, το πρώτο συνθετικό του ονόματός της προήλθε από τη λέξη citizen (πολίτης) και αντανακλά το όραμά της. Η startup Citibill με έδρα την Ξάνθη δημιουργήθηκε το 2019 από τον Χιώτη ηλεκτρολόγο μηχανικό, Δημήτρη Βεζέρη, ο οποίος, έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στη θρακιώτικη πόλη, αποφάσισε να μείνει, να εργαστεί και τελικά να… επιχειρήσει εκεί.

Το βασικό αντικείμενο της Citibill, που έχει αναπτύξει τη δική της cloud πλατφόρμα, είναι η παροχή ψηφιακών υπηρεσιών στις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) τόσο για τις εσωτερικές τους διεργασίες όσο και για τις σχέσεις τους με τους πολίτες, αλλά και ο ψηφιακός μετασχηματισμός δήμων και Επιμελητηρίων. Μάλιστα, η εταιρεία συνεργάζεται ήδη με τις ΔΕΥΑ Ξάνθης, Καβάλας και Νέστου, τον δήμο Νέστου, αλλά και με 18 ακόμα δήμους και Επιμελητήρια στην Ελλάδα και την Κύπρο. Η εκκίνηση της δράσης της από τις ΔΕΥΑ προέκυψε μέσω μιας αρχικής συνεργασίας του Δημήτρη Βεζέρη με τη ΔΕΥΑ Ξάνθης, η οποία και του έδειξε τις ανάγκες που υπάρχουν και τις προοπτικές που μπορούν να δημιουργήσουν τα ψηφιακά εργαλεία.

Ψηφιακά εργαλεία για δημόσιους φορείς που τελικά φτάνουν στον πολίτη

Στο πλαίσιο των εσωτερικών διεργασιών των ΔΕΥΑ τα ψηφιακά εργαλεία της Citibill αφορούν από την έκδοση και διαχείριση των λογαριασμών, των υδρομέτρων και των συνεργείων μέχρι τη διαχείριση του στόλου οχημάτων και της αποθήκης. Μάλιστα, η cloud πλατφόρμα προσφέρει άμεση πρόσβαση στους δημόσιους φορείς και χωρίς κόστος παγίων.

Όσο για τους πολίτες η ξανθιώτικη startup τούς δίνει τη δυνατότητα μέσω των εφαρμογών της να δουν τους λογαριασμούς ύδρευσης και μάλιστα σε περισσότερες πόλεις, αν διαθέτουν περισσότερα από ένα σπίτια, να πληρώσουν online χωρίς προμήθεια, να αιτηθούν την αποστολή μόνο ηλεκτρονικών λογαριασμών, να κλείσουν ραντεβού με τη ΔΕΥΑ ή ακόμα και να φωτογραφίσουν μια βλάβη στον δρόμο που άπτεται των αρμοδιοτήτων της και να κάνουν real time αναφορά. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ο πολίτης να υπάγεται σε μια ΔΕΥΑ που συνεργάζεται με τη Citibill. Για την ώρα η εφαρμογή της εταιρείας για τους πολίτες, η οποία είναι εντελώς δωρεάν, έχει αναπτυχθεί για android και Huawei κινητά, ενώ είναι υπό ανάπτυξη για iOS, και βέβαια μπορεί να «τρέξει» για όλους μέσω web.

Όσο για τους δήμους στις υπηρεσίες που προσφέρει η Citibill περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το e-ραντεβού, οι e-εργασίες, τα e-έγγραφα, τα e-συνεργεία, η e-κίνηση, η e-περιουσία, η e-διοίκηση, τα e-camping και τα e-έργα.

«Μας ενδιαφέρει να προσφέρουμε εργαλεία σε δημόσιες υπηρεσίες και φορείς που όμως θα φτάσουν τελικά στον πολίτη» λέει στη Voria ο υπεύθυνος πωλήσεων της Citibill, Μάριος Μισαηλίδης, στο πλαίσιο της συμμετοχής της εταιρείας στην έκθεση καινοτομίας και τεχνολογίας Beyond.

Η Citibill απασχολεί 10 εργαζομένους, κυρίως προγραμματιστές και σχεδιάζει ως επόμενο βήμα την ανάπτυξή της και στον ιδιωτικό τομέα. Άλλωστε, αξιοποιεί τα εργαλεία της και η ίδια στην καθημερινή της λειτουργία, διαπιστώνοντας έτσι από πρώτο χέρι πόσο μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινότητα ενός ιδιωτικού φορέα ή μιας εταιρείας.

Πηγή: voria.gr

Ακολουθήστε το xanthinea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλα τα τελευταία Νέα της Ξάνθης, καθώς και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Xanthinea.gr

Νεότερη Παλαιότερη

نموذج الاتصال