Μπεργκεράδικο «δίκασε» πελάτη που είπε καθυστερημένο υπάλληλό του

Μπεργκεράδικο «δίκασε» πελάτη που είπε καθυστερημένο υπάλληλό το

Κατάστημα εστίασης στην Αθήνα «έβαλε στη θέση του» σε πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» εργαζόμενο ο οποίος έχει δυο παιδιά με αυτισμό.

Ένα απαράδεκτο και θλιβερό περιστατικό συνέβη το περασμένο Σάββατο σε γνωστό «μπεργκεραδικο» της Αθήνας, όταν πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» υπάλληλο του μαγαζιού, επειδή εκείνος δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.

Η απάντηση των ανθρώπων του καταστήματος ήταν άμεση αφού μέσα από της σελίδας του στο instagram ανάφεραν:

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκήτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

Σημειώνεται ότι με πολλές αναδημοσιεύεις οι χρήστες των social media συνεχάρησαν το κατάστημα για την στάση και την υποστήριξη προς τον εργαζόμενο αλλά και για τα άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού.

Μπεργκεράδικο «δίκασε» πελάτη που είπε καθυστερημένο υπάλληλό το

dikaiologitika.gr

Ακολουθήστε το xanthinea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλα τα τελευταία Νέα της Ξάνθης, καθώς και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Xanthinea.gr

Νεότερη Παλαιότερη

نموذج الاتصال