Page Nav

HIDE

Grid

LIST_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

aggelies_xanthis

Τιτλοι Ειδησεων:

latest

Τουριστικές επιχειρήσεις: Σκεφτείτε όπως ο επισκέπτης

Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν προβάδισμα στο να ξανακερδίσουν την εμπιστοσύνη των επισκεπτών, αρκεί να τους θέσουν στο επίκεντρο κάθε ε...


Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν προβάδισμα στο να ξανακερδίσουν την εμπιστοσύνη των επισκεπτών, αρκεί να τους θέσουν στο επίκεντρο κάθε ενέργειάς τους

Το φετινό καλοκαίρι θα είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα, ωστόσο αυτό δεν πρέπει να λειτουργήσει ως ανασταλτικός παράγοντας για τις προσπάθειες όλων να διατηρηθεί η χώρα μας ως ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Σημασία αυτή τη στιγμή έχει οι τουριστικές επιχειρήσεις να αφουγκραστούν τις ιδιαιτερότητες που έχει επιφέρει η πανδημία του κορωνοϊού και να δράσουν αναλόγως.

Με τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης να ανοίγουν σιγά-σιγά τα σύνορα τους, ο τουρισμός αναμένεται να ξεκινήσει σε ένα κλίμα επιφυλακτικότητας αρχικά, το οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να ανατρέψουν, εάν σκεφτούν ακριβώς όπως οι επισκέπτες που περιμένουν και προβούν στις απαραίτητες αλλαγές για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών.

Προσαρμόστε τις υπηρεσίες σας


Ο βασικός στόχος της φετινής σεζόν είναι να διασφαλίσετε πώς οι επισκέπτες της επιχείρησής σας θα μπορέσουν να έχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν τόσο πολύ για την υγεία και την ασφάλειά τους.

Έτσι, λοιπόν, θα πρέπει να σχεδιάσετε μια εμπειρία εξυπηρέτησης που θα περιλαμβάνει όλο το απαραίτητο ενημερωτικό υλικό για το ταξίδι τους.

Φτιάξτε μια λίστα με οδηγίες όπου θα εξηγείτε τι αναμένεται να συναντήσουν στα κατά τόπους αεροδρόμια της χώρας, τι θα πρέπει να προσέξουν κατά τη διάρκεια της άφιξής τους στο αεροδρόμιο και ποιες πρακτικές υγιεινής θα πρέπει να υιοθετήσουν προκειμένου να έχουν ένα ταξίδι χωρίς άγχος. Μπορεί αυτά να μη σχετίζονται άμεσα με τη διαμονή του ταξιδιώτη, αλλά βοηθούν στο να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του.

Δεύτερον, παρέχετε δωρεάν μετάβαση από και προς το αεροδρόμιο ή το λιμάνι του προορισμού, στοχεύοντας στην ευκολία μετακίνησής τους χωρίς το άγχος της χρήσης δημόσιας συγκοινωνίας που μπορεί να τους ανησυχεί. Μπορεί το κόστος μιας τέτοιας υπηρεσίας να μην είναι αμελητέο για εσάς, ωστόσο μια τέτοια εξυπηρέτηση όχι μόνο θα κάνει καλό στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και θα ενισχύσει τη φήμη της επιχείρησης, κερδίζοντας μακροπρόθεσμα αυξημένη (και σταθερή) πελατεία.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας


Ο επισκέπτης θέλει να βρεθεί σε ένα προστατευμένο περιβάλλον, όπου θα τηρούνται οι οδηγίες υγιεινής από όλους, και ειδικά από το προσωπικό της επιχείρησης.

Γι’ αυτό λοιπόν θα πρέπει να δώσετε ειδικό βάρος στην εκπαίδευση του προσωπικού, το οποίο θα είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει πολλαπλά ζητήματα που αφορούν στην τήρηση των κανόνων, τη βοήθεια που μπορούν να παρέχουν στους πελάτες σχετικά με οτιδήποτε προκύψει και έχει σχέση με τον κορωνοϊό, αλλά ακόμα και στην αντίδρασή τους σε ενδεχόμενο κρούσμα ή κήρυξη νέων έκτακτων μέτρων.

Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να γίνει μέσω σεμιναρίων που διοργανώνονται από τρίτους ή με δική σας πρωτοβουλία, προκειμένου η επιχείρησή σας να είναι σε ετοιμότητα για παν ενδεχόμενο.

Παράλληλα, το προσωπικό θα πρέπει να φροντίσει για την εφαρμογή κανόνων από τους επισκέπτες, όπως για παράδειγμα την αποφυγή συνωστισμού στους κλειστούς χώρους της επιχείρησης ή τη διατήρηση της απόστασης σε περίπτωση συγκέντρωσης ικανού αριθμού ατόμων.

Μάλιστα, προτείνεται και η διαμόρφωση των χώρων της επιχείρησης με τέτοιο τρόπο που να αποτρέπει τον συνωστισμό, όπως για παράδειγμα, η τοποθέτηση σημαδιών που θα υποδεικνύουν την απόσταση του 1,5 μέτρου ή τη δημιουργία μικρών χώρων που δεν θα επιτρέπει την παραμονή μεγάλου αριθμού επισκεπτών.

Μπορείτε να γίνετε ιδιαίτερα δημιουργικοί εδώ και να αφήσετε τη φαντασία σας να προκαλέσει χαμόγελα στους επισκέπτες: Κάποιοι ιδιοκτήτες εστιατορίων έχουν επιστρατεύσει από ειδικά σομπρέρο που κρατούν σε ασφαλή απόσταση τους γύρω, μέχρι λούτρινα ζώα που καταλαμβάνουν τις «απαγορευμένες» θέσεις! Παράλληλα, θα πρέπει να παρέχονται δωρεάν αντισηπτικά και μάσκες, σε περίπτωση που κάποιος πελάτης τα χρειαστεί, ή τα ζητήσει για οποιονδήποτε λόγο.

Τέλος, μην αμελήσετε την ασφάλεια του ίδιου σας του προσωπικού. Όταν οι ίδιοι αισθάνονται εμπιστοσύνη στον εργοδότη τους και μπορούν να εκτελέσουν την εργασία τους χωρίς άγχος, η εικόνα της επιχείρησης βγαίνει πιο θετική και προς τα έξω.

Ακολουθήστε τις παγκόσμιες τάσεις


Πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αγοράζουν εξοπλισμό προκειμένου να ανταποκριθούν στις διεθνείς απαιτήσεις για την αντιμετώπιση του ιού. Για παράδειγμα, πολλά μεγάλα ξενοδοχεία διαμορφώνουν ή προσθέτουν χώρους έκτακτης ανάγκης, προκειμένου να τους χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση που ανιχνευθεί κάποιο κρούσμα ανάμεσα στους επισκέπτες τους.

Η στρατηγική αυτή θα δείξει στους πελάτες ότι είστε απολύτως προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο. Ακόμη, καθώς ο ανώτατος αριθμός επισκεπτών αναγκαστικά θα πρέπει να είναι μειωμένος έως και 50% προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού, ίσως πρέπει να προβείτε και σε κάποια επέκταση χώρου, αν αναμένετε μεγαλύτερο αριθμό.

Παράλληλα, καλό είναι να προχωρήσετε σε βήματα που ίσως είναι δαπανηρά, αλλά απαραίτητα. Ο καθαρισμός –ειδικά των κοινόχρηστων χώρων– θα πρέπει να είναι συχνός και ενδελεχής και μάλιστα από εξειδικευμένα συνεργεία απολύμανσης και καθαρισμού, ενώ καλό είναι να τοποθετηθούν παντού ενημερωτικά υλικά που θα υπενθυμίζουν τα μέτρα προστασίας από τον ιό και θα κοινοποιούν τις προσπάθειες που καταβάλλει η επιχείρηση όπως για παράδειγμα οθόνες που θα προβάλλουν τις σχετικές πληροφορίες.

Προχωρήστε χωρίς άγχος


Αυτές τις δομικές αλλαγές περιμένουν οι πελάτες από μια τουριστική επιχείρηση που σέβεται τις ανάγκες και κατανοεί τις ανησυχίες τους. Προσθέτουν σίγουρα ένα επιπλέον οικονομικό βάρος, όμως δεν είστε μόνοι σε αυτήν την προσπάθεια. Αναζητήστε οικονομική στήριξη από αξιόπιστους συνεργάτες, όπως η Eurobank, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως «Τράπεζα του Τουρισμού», καθώς στηρίζει με συνέπεια τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις.