Άγχος: 3+3 συνήθειες για να το καταπολεμήσετε

Άγχος: 3+3 συνήθειες για να το καταπολεμήσετε

Για να προστατεύσετε την ψυχική σας υγεία και να καταπολεμήσετε το άγχος, πρέπει να αλλάξετε λίγο τη συμπεριφορά σας

Γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή κάθε ανθρώπου, συχνά οδηγούν σε άγχος. Αν δεν τα προσέξεις και δεν δράσεις εγκαίρως, μπορεί να καταλήξουν σε σοβαρή κατάθλιψη.

Για να προστατεύσετε την ψυχική σας υγεία και να καταπολεμήσετε το άγχος, πρέπει να αλλάξετε λίγο τη συμπεριφορά σας. Η εισαγωγή κάποιων συνηθειών, θα βοηθήσει σε αυτό.

 

Αγάπησε τον ευατό σου


Πολλοί άνθρωποι είναι επιρρεπείς στην αυτοκριτική και την τελειομανία, αναφέρει το zonacritica.com. Η προσπάθεια να είσαι ο καλύτερος, γίνεται παράγοντας κινδύνου για άγχος.Πολλές φορές είμαστε ο μεγαλύτερος κριτής του εαυτού μας και πιεζόμαστε πολύ


Για να διορθώσετε την κατάσταση, πρέπει να είστε ευγενικοί με τον εαυτό σας, να δείξετε συμπόνια, ανθρωπιά. . Για την προστασία της ψυχικής υγείας σου, θα πρέπει να αγαπήσεις τον εαυτό σου και να τον αποδεκτείς.

 

Άκου τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου


Ακούγοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου, θα είναι δυνατό να αλλάξεις τη στάση σου απέναντί τους. Η συνεχής εξάσκηση της προσοχής προάγει την αυξημένη συγκέντρωση του εγκεφάλου, ρυθμίζει τα συναισθήματα.

 

Κοινωνικές συνδέσεις


Όταν ένα άτομο βρίσκεται σε απομόνωση για μεγάλο χρονικό διάστημα, οδηγείται σε άγχος και καταθλιπτική διάθεση. Η κοινωνικοποίηση με άλλους ανθρώπους, η συζήτηση, η δράση μαζί μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε το άγχος. Μπορείτε να αρχίσετε να βγαίνετε με ένα άτομο, φίλο ή μέλος της οικογένειας, διευρύνοντας σταδιακά τον κύκλο των επαφών σας.


Ασκηση


Ο καθιστικός τρόπος ζωής αποτελεί παράγοντα κινδύνου για κατάθλιψη. Η άσκηση προάγει την παραγωγή ορμονών της διάθεσης. Η εντατική άσκηση για μιάμιση ώρα την εβδομάδα μειώνει τα συμπτώματα ψυχικών προβλημάτων κατά 47%.

 

Διατροφή


Το έντερο περιέχει μεγάλο αριθμό νευροδιαβιβαστών που εμπλέκονται στην παραγωγή του 95% της σεροτονίνης. Ο άνθρωπος παίρνει ευχαρίστηση από το φαγητό. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και υγιή λίπη μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 25-30%.


Υπνος


Πολλοί άνθρωποι με αγχώδη διαταραχή βιώνουν αϋπνία. Η χρόνια διαταραχή του ύπνου εμφανίζεται στο 90% των περιπτώσεων κατάθλιψης. Η ψυχική υγεία μπορεί να προστατευθεί εάν αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα.

Και μη ξεχνάτε: Το γέλιο αυξάνει την ζωή! Παρακολούθησε αστείες εκπομπές, μίλα με ανθρώπους που έχουν χιούμορ και γέλα όσο περισσότερο μπορείς! Οι άνθρωποι με καλή πνευματική υγεία τείνουν να διασκεδάζουν και να γελάνε πολύ.

Πηγή: healthstories.gr

Ακολουθήστε το XanthiNea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της Ξάνθης και όλες τις ειδήσεις 

Νεότερη Παλαιότερη

نموذج الاتصال